KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KLIENTÓW I KONTRAHENTÓW

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: RODO) DAR MEDICA Ośrodek Rehabilitacji informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:

1. Administrator danych.

Administratorem danych osobowych Pani /Pana /małoletniego jest: DAR MEDICA Ośrodek Rehabilitacji, Al. Szajnowicza-Iwanowa 13F 25-636 Kielce - dalej jako Administrator. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych.

2. Dane kontaktowe. 

Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Administratora, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych się za pomocą adresu email: mmazurczak@wp.pl lub pisemnie na adres Administratora z dopiskiem „Dane osobowe”.

3. Cele przetwarzania,  podstawa prawna przetwarzania oraz okres przechowywania. 

Administrator danych osobowych –-przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora oraz na podstawie udzielonej zgody. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: 
a. zapewnienia opieki zdrowotnej (podstawa prawna :art. 9 ust. 2 lit. h RODO a także ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej) – przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. z art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, 
b. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np. wystawienia lub przechowywania faktur i innych dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna: art. 6 ust. 1c RODO) – przez okres jaki przepisy prawa nakazują przechowywać dane, 
c. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 a RODO) – przez okres od udzielenia zgody do jej cofnięcia.

4. Odbiorcy danych. 

W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii : a. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. laboratorium zewnętrznym, kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);

5. Przekazywanie danych poza EOG. 

Podanie przez Panią/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej bądź Europejski Obszar Gospodarczy. 6. Prawa osoby, której dane dotyczą. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych / danych małoletniego w siedzibie administratora. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych / danych małoletniego, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celów. Konsekwencją niepodania danych będzie odmowa udzielenia świadczeń z zakresu opieki zdrowotnej. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KLIENTÓW I KONTRAHENTÓW

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: RODO) DAR MEDICA Ośrodek Rehabilitacji informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:

1. Administrator danych.

Administratorem danych osobowych Pani /Pana /małoletniego jest: DAR MEDICA Ośrodek Rehabilitacji, Al. Szajnowicza-Iwanowa 13F 25-636 Kielce - dalej jako Administrator. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych.

2. Dane kontaktowe. 

Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Administratora, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych się za pomocą adresu email: mmazurczak@wp.pl lub pisemnie na adres Administratora z dopiskiem „Dane osobowe”.

3. Cele przetwarzania,  podstawa prawna przetwarzania oraz okres przechowywania. 

Administrator danych osobowych –-przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora oraz na podstawie udzielonej zgody. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: 
a. zapewnienia opieki zdrowotnej (podstawa prawna :art. 9 ust. 2 lit. h RODO a także ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej) – przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. z art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, 
b. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np. wystawienia lub przechowywania faktur i innych dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna: art. 6 ust. 1c RODO) – przez okres jaki przepisy prawa nakazują przechowywać dane, 
c. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 a RODO) – przez okres od udzielenia zgody do jej cofnięcia.

4. Odbiorcy danych. 

W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii : a. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. laboratorium zewnętrznym, kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);

5. Przekazywanie danych poza EOG. 

Podanie przez Panią/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej bądź Europejski Obszar Gospodarczy. 6. Prawa osoby, której dane dotyczą. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych / danych małoletniego w siedzibie administratora. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych / danych małoletniego, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celów. Konsekwencją niepodania danych będzie odmowa udzielenia świadczeń z zakresu opieki zdrowotnej. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.

  Poradnia Rehabilitacji
 
Rehabilitacja dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego

 
Fizjoterapia Ambulatoryjna

   

UWAGA: warunkiem zapisu na zabiegi w ramach NFZ jest aktualne skierowanie wydane przez lekarza
              ubezpieczenia zdrowotnego w cyklu terapeutycznym do 10 dni zabiegowych oraz nie więcej
              niż 5 zabiegów dziennie

Świadczeniobiorca powinien zarejestrować skierowanie w wybranym gabinecie, zakładzie rehabilitacji lub fizjoterapii nie później niż 30 dni od dnia jego wystawienia.


Skierowanie na cykl zabiegów powinno zawierać:
1. pieczęć nagłówkową z numerem umowy zawartej z dyrektorem właściwego oddziału wojewódzkiego
    Narodowego Funduszu Zdrowia;

2. imię i nazwisko, adres zamieszkania świadczeniobiorcy oraz numer PESEL, a w przypadku braku PESEL, numer dokumentu   
    potwierdzającego tożsamość;

3. rozpoznanie w języku polskim;
4. kod jednostki chorobowej według Klasyfikacji ICD-10
5. opis dysfunkcji narządu ruchu, deficytu neurologicznego lub innej przyczyny kierowania na rehabilitację;
6. choroby przebyte i współistniejące oraz inne czynniki (np. wszczepione urządzenia  wspomagające pracę układu krążeniowo-
    oddechowego lub metal w ciele pacjenta, przyjmowanie niektórych leków) mogące mieć istotny wpływ na proces rehabilitacji;

7. zlecone zabiegi fizjoterapeutyczne wraz z określeniem okolicy ciała, ewentualnej strony (prawa, lewa) oraz liczbę
    poszczególnych zabiegów w cyklu;

8. pieczęć i podpis lekarza kierującego oraz datę wystawienia skierowania
    (wg załącznika do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 listopada 2013 r)